יום שני, 12 ביוני 2017

האם כבר אמרת היום תודה?

המחברות לסוגיהן השונים מציפות בשבועיים האחרונים ביופי ובהשראה את קבוצות היצירה השונות בפייסבוק.
אכן, מדובר במתנה שימושית, כיפית להכנה ולמסירה, ופשוט מושלמת לצוותים חינוכיים ולסיום השנה.
החלטתי לנסות להכין מחברת קצת אחרת, מכמה בחינות - עשויה מאפס בכריכת ספירלה (ולא קנויה עטופה), קטנה וקומפקטית (סוג של פנקס-מחברת), ובעיקר - משלבת ערך מוסף מעולם התוכן של הפסיכולוגיה החיובית.

נעים להכיר (תרתי משמע) : סט מחברת הכרת תודה -






מה בתמונה?

2 מחברות/פנקסים בגודל 4*6 אינטש, כרוכים בגומי עם ניטים מאחור. הכריכה עשויה מצ'יפבורד מקושטת בחותמת מילונית תודה ובנקודות חן. הדפים הפנימיים (50 במיינם)  נחתכו לגודל המתאים מתוך כרטיסיות שורות קנויות (שמשמשות אותי גם ליצירת מחברות מתכונים). כרוכה באמצעות סינץ' עם ספירלה שחורה בקוטר 3/4 אינטש. מבפנים מצורפת סימניה מגנטית קטנה שהכנתי מהשאריות.





לכל מחברת צירפתי כרטיס ברכה נפתח עם חבק, מתוך רביעייה שהכנתי עפ"י ההדרכה המעולה כתמיד של מיכל (ניירות עם ערך) - פשוטה, מהירה וחסכונית בחומרים, לחלוטין הדרכה אולטימטיבית וממכרת!

הכרטיסים והמחברות מעוצבים מהסטאק הקיצי והכיפי הזה - ממכר אף הוא, ראו הוזהרתן :)
בנוסף מקושטים בנקודות חן ובחותמת המילונית חיבוק.





לכל סט שכזה של מחברת וכרטיס ברכה, מצורפת כרטיסיה עם מעט הסבר והנחיות לתרגול יומי של הכרת תודה (מודפסת על גבי קארדסטוק קראפט עם מרקם מחוספס, במדפסת לייזר).

מצרפת כאן טיפים נוספים נפוצים לתרגול -
- לשים את המחברת על יד המיטה, ולבצע את התרגול לפני השינה. אין כמו לסיים את היום בתחושה טובה ומחויכת!
- מומלץ לכתוב בכל יום 5 דברים טובים שקרו לכם באותו יום, אנשים יקרים ואהובים לכם, או דברים טובים שצופן לכם העתיד. כמובן שניתן ורצוי יותר מ-5, אך זה בהחלט מספיק בתור התחלה (עם הזמן יבוא מעצמו!)

הסיבה שאני כל כך אוהבת את המחברת הזו היא שהיא נותנת משמעות כפולה למילה "תודה" - מצד אחד להגיד תודה לאותו אדם לו הענקתן אותה, ומצד שני להזכיר לו להגיד תודה בעצמו וע"י כך להיות בריא ומאושר יותר.

מי שמעוניינת לשמוע עוד על הרציונאל ועל התרגול - מוזמנת להקדיש כמה דקות להרצאה החביבה הזו.

שלכן בהכרת תודה,
אלה

5 תגובות:

  1. מתנות נפלאות אלה. גם המחברות וגם הכרטיסים (:

    השבמחק
  2. איזו מתנה יפה! איזה רעיון נהדר.. על העיצוב - אין מה לדבר בכלל.. והצילומים! איך את עושה את הלבן הלבן הזה ברקע?! נו די.. תגלי לי :)

    השבמחק
  3. את אלופה!!!! איזה רעיון מקסים, ומדהים שכל פעם מחדש את יוצרת דברים חדשים ופרקטיים להפליא, ססגוניים וצבעוניים אין עליך!

    השבמחק